Söndag - Kvällen ʚϊɞ

Hej bloggen! :D
Idag så har jag gjort läxan o varit hos farmor och farfar. Jag gjorde läxan ungefär klockan 4.
Sen klockan 5 promenerade vi o hälsade på farmor och farfar. :) Farfar hade gjort en underbar köttgryta med goda grönsaker och sås! Den var såååå himla god! :D Om jag hade en kamera / mobil med mig så kulle jag ha fotat. :P Men jag ska skaffa en sån där kabel så man kan lägga in bilder på datan snart. ^^ Just nu såå sitter pappa o spelar zoombie-spel och en galen tutande bil står på parkeringen. :s Undra vad den tutar på?
Men ny ska jag hjälpa pappa med zoombie-spelet. ^^


                                                             

                                                                      Pusss <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

2010-05-16 @ 21:48:50
URL: http://facebook
Postat av: Natalie

Okej snygg du e :P

2010-05-16 @ 21:49:25
URL: http://facebook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0